Για να κερδίσετε νέους πελάτες θα πρέπει να αυξήσετε καταρχήν το ενδιαφέρον τους για την επιχείρηση σας, το φυλλάδιο πρέπει να έχει κάτι καινούργιο ή κάποια προσφορά για να προκαλέσει το ενδιαφέρον του πελάτη. Γι Αυτό πρέπει να δημιουργήσετε μια προσφορά σε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που θα μπεί σε κεντρικό σημείο του φυλλαδίου κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του εν δυνάμει πελάτη. Για παράδειγμα οι προσφορές στα σούπερ-μάρκετ, “δυο προϊόντα στην τιμή του ενός”. Ο τρόπος αυτός λειτουργεί πολύ καλά και για τις υπηρεσίες π.χ. Μπορείτε να διαμορφώσετε εξαμηνιαία, ή και ετήσια πακέτα σε καλύτερη τιμή, προσφέροντας τις υπηρεσίες σας.
Επίσης, η επιτυχία της στρατηγικής εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από το συνεχές follow-up που πρέπει να κάνετε γιατί είναι το κλειδί για την αποτελεσματική αποκτήσει περισσότερων πελατών. Για να γίνει πιο κατανοητό θα σας το εξηγήσουμε με ένα παράδειγμα. Στο δρόμο θα δείτε ένα καινούργιο κατάστημα, μπορεί να σας κεντρίσει το ενδιαφέρον μπορεί και όχι άλλα θα το έχετε δει (1η προβολή). Θα γυρίσετε στο σπίτι σας την επόμενη μέρα και θα βρείτε φυλλάδιο από το εν λόγω κατάστημα (2η Προβολή).Μετά από μια βδομάδα, θα περάσετε από ένα κεντρικό σημείο της περιοχής σας και θα σας προσεγγίσει μια κοπέλα που θα σας δώσει ένα ενημερωτικό φυλλάδιο, για τα εγκαίνια ή μια γιορτή που θα έχει το εν λόγω κατάστημα (3η Προβολή). Βάση στατιστικών στην 3η κιόλας προβολή θα έχετε μάθει το κατάστημα και τι υπηρεσίες προσφέρει. Ο πρώτος στόχος στέφθηκε με επιτυχία!
Έρευνες έχουν δείξει ότι θέλει 5 φορές περισσότερο μια επιχείρηση να κερδίσει έναν νέο πελάτη, από το να κάνει έναν ήδη υπάρχων να αγοράσει ξανά.
Μαζί θα χτίσουμε τα σημεία προβολής, ο εξειδικευμένος σύμβουλος διανομής μας θα σας βοηθήσει για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προώθησης της επιχείρησης σας.